Tandartspraktijk Dirksen
1021 TZ Amsterdam
Telefoon: 020 – 634 17 19
Mobiel: 06 – 83 23 43 30

Volgens het advies van de beroepsorganisatie KNMT is onze praktijk tot 6 april 2020 gesloten voor reguliere behandelingen en uitsluitend voor behandelingen bij acute pijnklachten, ongevallen en ernstige onstekingen geopend.

Dat betekent dat alle afspraken in die periode komen te vervallen. Met de patienten die een afspraak hebben nemen wij contact op voor nader overleg. Voor afspraken  bij zeer acute pijnklachten, ontstekingen en ongevallen kunt u bellen of mailen. Komt u alstublieft niet zonder afspraak naar de praktijk toe. Wij zijn niet altijd aanwezig.

De praktijk blijft (ook voor ‘gewone’ vragen) bereikbaar via het praktijknummer 020 – 634 17 19 en via de e-mailadressen. Krijgt u de voice-mail aan de telefoon, wilt u dan uw naam, telefoonnummer en/of boodschap inspreken zodat wij u terug kunnen bellen. Krijgt u helemaal geen contact, probeert u dan het mobiele nummer of het telefoonnummer van het Tandartsbemiddelingsbureau  020 – 303 45 00.   Bij acute situaties   ’s avonds of in het weekend kunt u ook de Tandarts Spoeddienst van het OLVG – locatie Oost bellen via 020 – 740 12 21.

Als u ziekteverschijnselen heeft, dan mogen wij u niet in onze praktijk behandelen. Neemt u in dat geval toch contact met ons op, wij kunnen u adviseren en eventueel verwijzen naar een speciaal ingerichte praktijk.

Meer informatie over het Coronavirus kunt u lezen via de KNMT-site (Klik hieronder in de balk op KNMT) of bekijk www.allesoverhetgebit.nl/nieuws/Coronavirus.

Mailen kan via het (beveiligde) contactformulier elders op deze website, of via – info@tandartsybdirksen.nl – , of googlemail   –tandartsdirksen@gmail.com -. Informatie via de googlemail wordt in de regel eerder door ons gelezen dan via de andere adressen. Voor het wijzigen of afzeggen van afspraken hebben wij alleen uw naam en datum/tijdstip van uw afspraak nodig. Het contactformulier kunt u gebruiken als u meer vertrouwelijke informatie toestuurt.

Het is mogelijk dat u tijdens praktijkuren via het vaste telefoonnummer geen of geen goede verbinding met onze praktijk krijgt.
Wordt u lang in de wachtrij geplaatst, verbreekt u dan de verbinding. Neemt u alstublieft op een ander tijdstip of via het mobiele nummer contact met ons op. Via het mobiele telefoonnummer kunt u ons tijdens praktijkuren ook een sms sturen, of een boodschap in de voicemail inspreken.
De praktijk is geopend en telefonisch bereikbaar op:
Maandag
 17.00 uur
Donderdag
 17.00 uur
Dinsdag, woensdag, vrijdag
 12.00 uur
Buiten de reguliere openingstijden maken wij soms op maandagmorgen, dinsdagmiddag en vrijdagmiddag (tot ongeveer 14.00 uur) ook behandelafspraken met patienten. Die dagdelen zijn wij vaak aanwezig, maar niet altijd telefonisch bereikbaar. U kunt een boodschap en uw telefoonnummer inspreken in de voicemail. Wij bellen u dan terug.
Afwezigheid
Patienten kunnen bij acute pijn of andere spoedgevallen tijdens onze afwezigheid bellen: 020 – 303 45 00 van het Tandarts Bemiddelingsbureau Amsterdam of 020 – 740 12 21 van de Tandarts Spoeddienst in het Onze Lieve Vrouwen Gasthuis, locatie Oost.
Vakanties
Tijdens vakantieperiodes  -meestal in/rond schoolvakanties & feestdagen, en begin maart-  kan de praktijk gesloten zijn voor behandelingen. Raadpleegt u alstublieft in zo’n periode onze voicemail en deze website voor meer informatie en voor de waarnemende collega(s).  Vaak is er een mogelijkheid om telefonisch met een van de assistentes of de tandarts te overleggen. Spreekt u dan wel alstublieft uw naam en telefoonnummer in, zodat u terug gebeld kunt worden.
Toegankelijkheid
De praktijk is op de begane grond en is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers.
Talen
We spreken Nederlands / Wir reden Deutsch / We speak English / Parlons Français.

Opheffing locatie Purmerend
Voorheen Tandartsenpraktijk Dirksen en Nieuwenhuijs – Bezoekadres: Spadestraat 2A, 1445 JC Purmerend; Telefoon: 0299 – 641293
Met ingang van 1 november 2013 praktiseert tandarts Dirksen niet meer in Purmerend. Tandarts S.P. Nieuwenhuijs blijft wel in de praktijk te Purmerend werkzaam. Informatie aangaande deze opheffing kunt u downloaden vanaf de homepagina en de praktijkpagina.