Spoed

Maatregelen Corona

De praktijk van tandarts Dirksen is met een aangepaste praktijkvoering vanaf 29 april 2020 in beperkte mate weer geopend voor reguliere behandelingen. Wij houden hierbij rekening met de adviezen van de regering en uw wensen voor het wel of niet laten doorgaan van uw afspraak.

De reguliere behandelingen voeren wij alleen uit onder de stricte voorwaarden zoals die zijn afgesproken en vastgelegd door onze beroepsorganisaties. Komt u alstublieft niet zonder afspraak naar de praktijk toe. Wij behandelen uitsluitend op afspraak.

Bent u ziek of verkouden?

Als u ziekteverschijnselen heeft (verkoudheid, keelpijn of hoesten en koorts), mogen wij u op dat moment niet in onze praktijk behandelen. Wel kunt u dan later terecht of in speciaal ingerichte praktijken. Neemt u in ieder geval contact met ons op. Wij kunnen u adviseren en eventueel verwijzen naar een praktijk waar u wel behandeld kunt worden.

Heeft u een vraag? Of wilt u overleg hebben met tandarts Dirksen? Dan kunt u tijdens de openingstijden van onze praktijk bellen. Kijk voor de telefoonnummers op de pagina ContactHeeft u acute hulp nodig? Lees hieronder wat u kunt doen.

Spoed of acute situatie

Tijdens praktijkuren bel ons praktijknummer 020 – 634 17 19. Hoort u de voice-mail spreek dan uw naam en telefoonnummer in of probeer het mobiele nummer 06 83 23 43 30.

Bij pijnklachten of spoedeisende behandelingen buiten praktijkuren of tijdens onze afwezigheid kunt u een beroep doen op een spoeddienst.

• Bij geen gehoor op ons praktijknummer: bel het Tandarts Bemiddelingsbureau (TBB) op nummer 020 – 303 45 00.
  • Acute situatie in avond of weekend: bel de Tandarts Spoeddienst van het OLVG – locatie Oost bellen op nummer 020 – 740 12 21.

U kunt ons een e-mail sturen

Heeft u een vraag over een afspraak? Dan kunt u een e-mail sturen naar info@tandartsybdirksen.nl of naar tandartsdirksen@gmail.com. Vergeet niet uw naam en telefoonnummer te vermelden en houdt er alstublieft rekening mee dat de mail niet direct wordt beantwoord.

Wilt u vertrouwelijke informatie toesturen? Dan moet u het contactformulier op deze website gebruiken. U stuurt de informatie door via een beveiligde verbinding.

Meer informatie over Corona

Meer informatie over het Coronavirus vindt u op de site  www.allesoverhetgebit.nl/coronavirus , in het oud Advies KNMT , op de pagina Informatie: Coronavirus , en op de pagina Nieuws:Coronavirus/kun je weer gewoon naar de tandarts.

U kunt ook informatie vinden op de website van de KNMT. Klik daarvoor in de blauwe balk onderaan deze pagina.

—– Einde informatie ‘Maatregelen Corona’ —–

Algemene informatie

Bij pijnklachten of spoedeisende behandelingen buiten praktijkuren kunt u een beroep doen op een spoeddienst.

Vraagt u zich af of er sprake is van spoed of denkt u dat behandeling misschien kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? De spoeddienst kan dit met u bespreken.

In de informatie over mondgezondheid staan enkele voorbeelden en tips bij acute pijn en andere vervelende situaties aan uw tanden of mond. Ook kunt u de websiteallesoverhetgebit.nl raadplegen (pagina “Over de tandheelkundige praktijk / meer informatie / Spoedgevallendienst voor de tandarts”).

Meestal wordt u verwezen naar een tandarts-waarnemer in Amsterdam. Maar dat is niet altijd mogelijk. Als op het moment van uw klacht de dienstdoende tandarts praktijk houdt in een andere plaats, dan wordt u verzocht naar die plaats toe te gaan. Ook heeft iedere praktijk eigen praktijkregels. Vaak worden de behandelkosten tijdens de waarneemdienst contant met u afgerekend. Met de originele rekening of het originele betaalbewijs kunt u deze kosten dan zelf declareren bij uw zorgverzekeraar.

Laat u zich hierover (vooraf) goed informeren bij het maken van een afspraak.

Telefoonnummers bij acute pijn of andere spoedgevallen:

Tijdens openingstijden: 020 – 634 17 19  of  bij geen contact  06 – 83 23 43 30

Buiten openingstijden:

020 – 303 45 00   van het Tandarts Bemiddelingsbureau Amsterdam of  020 – 740 12 21  van de Tandarts Spoeddienst van het Onze Lieve Vrouwen Gasthuis – locatie Oost.

Houdt pen en papier bij de hand voor het noteren van gegevens.