Spoed

Maatregelen Corona

De praktijk van tandarts Dirksen is met een aangepaste praktijkvoering -zie verder- geopend voor reguliere behandelingen. Wij houden hierbij rekening met de adviezen van de regering en uw wensen voor het wel of niet laten doorgaan van uw afspraak.

De meest recente informatie over het coronavirus staat op de site van het RIVM en van de Rijksoverheid.

Meer  vindt u op op de site  www.allesoverhetgebit.nl/coronavirus,  op de pagina Informatie: Coronavirus, of op de pagina Nieuws:Coronavirus/kun je weer gewoon naar de tandarts.

Heeft u een vraag? Of wilt u overleg hebben met tandarts Dirksen? Dan kunt u tijdens de openingstijden van onze praktijk bellen. Kijk voor de telefoonnummers op de pagina ContactHeeft u acute hulp nodig? Lees hieronder wat u kunt doen.

Telefoonnummers bij acute pijn of andere spoedgevallen:

Tijdens openingstijden: 020 – 634 17 19  – spreek bij geen contact uw naam en telefoonnummer in, of probeer:  06 – 83 23 43 30

Buiten openingstijden:

020 – 303 45 00   van het Tandarts Bemiddelingsbureau Amsterdam of

020 – 740 12 21     van de Tandarts Spoeddienst Onze Lieve Vrouwen Gasthuis – locatie Oost.

Houdt pen en papier bij de hand voor het noteren van gegevens.

U kunt ons een e-mail sturen

Heeft u een vraag over een afspraak? Dan kunt u een e-mail sturen naar info@tandartsybdirksen.nl of naar tandartsdirksen@gmail.com. Vergeet niet uw naam en telefoonnummer te vermelden en houdt er alstublieft rekening mee dat de mail niet direct wordt beantwoord.

Wilt u vertrouwelijke informatie toesturen? Dan moet u het contactformulier op deze website gebruiken. U stuurt de informatie door via een beveiligde verbinding.

Algemene informatie

Bij pijnklachten of spoedeisende behandelingen buiten praktijkuren kunt u een beroep doen op een spoeddienst.

Vraagt u zich af of er sprake is van spoed of denkt u dat behandeling misschien kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? De spoeddienst kan dit met u bespreken.

In de informatie over mondgezondheid staan enkele voorbeelden en tips bij acute pijn en andere vervelende situaties aan uw tanden of mond. Ook kunt u de websiteallesoverhetgebit.nl raadplegen (pagina “Over de tandheelkundige praktijk / meer informatie / Spoedgevallendienst voor de tandarts”).

Meestal wordt u verwezen naar een tandarts-waarnemer in Amsterdam. Maar dat is niet altijd mogelijk. Als op het moment van uw klacht de dienstdoende tandarts praktijk houdt in een andere plaats, dan wordt u verzocht naar die plaats toe te gaan. Ook heeft iedere praktijk eigen praktijkregels. Er wordt van u verwacht deze te volgen. Vaak worden de behandelkosten tijdens de waarneemdienst contant met u afgerekend. Met de originele rekening of het originele betaalbewijs kunt u deze kosten dan zelf declareren bij uw zorgverzekeraar.

Laat u zich hierover (vooraf) goed informeren bij het maken van een afspraak.

—–Maatregelen Corona—–

De behandelingen voeren wij alleen uit onder de stricte voorwaarden zoals die zijn afgesproken en vastgelegd door onze beroepsorganisaties.

Komt u alstublieft niet zonder afspraak naar de praktijk. Wij behandelen uitsluitend volgens afspraak.

Komt u alstublieft niet naar de praktijk als u ziekteverschijnselen heeft (verkoudheid, keelpijn of hoesten en koorts) of ziek bent.  Neemt u in ieder geval contact met ons op. Wij kunnen u adviseren en overleggen hoe en wanneer u wel behandeld kunt worden.

Desinfecteert u alstublieft bij binnenkomst uw handen met alcohol. Een alcoholdispenser is aanwezig in de wachtkamer.

Wacht u alstublieft met niet meer dan 2 volwassenen tegelijkertijd in de wachtkamer. Als u de 3e wachtende bent of als u heel vroeg voor de afspraak aanwezig bent, klopt u dan aan voor een oplossing. Als u dat wilt, draagt u een mondkapje.

Komt u alstublieft met niet meer dan 1 volwassene de praktijkkamer in. Uitzonderingen worden gemaakt in overleg met u, voor begeleiders en kinderen.

U kunt ook informatie vinden op de website van de KNMT. Klik daarvoor in de blauwe balk onderaan deze pagina.

—– Einde informatie ‘Maatregelen Corona’ —–